×
22-08-2024

Tijdelijk gewijzigde openingstijden linnenkamer

In verband met afwezigheid van onze vaste medewerkers voor de linnenkamer hebben we voor de periode van 2 tot en met 20 september een aangepaste werkwijze. In deze periode kunnen alleen nieuwe zorgmedewerkers een afspraak maken voor het passen van dienstkleding.

Natuurlijk zorgen we voor aanwezigheid op de introductiedag op 2 september van 11.00 tot 12.00 uur om dienstkleding te laten passen en daarna klaar te leggen. Dit wordt verzorgd door Miriam Lochtman.

Afspraak maken
Om een afspraak te maken kunnen, nieuwe zorgmedewerkers bellen met de receptie van Plataan 088-991200, dagelijks tussen 8.00 en 20.00 uur. De receptiemedewerkers houden de agenda met afspraken bij en een medewerker kan dus telefonisch met de receptiemedewerker een afspraak inplannen. De afspraken kunnen ingepland worden op maandag, dinsdag en donderdag tussen 10.30 en 12.30 uur.

We hebben er bewust voor gekozen om dit alleen te doen voor de dienstkleding voor zorgmedewerkers. De overige medewerkers kunnen vanaf 23 september weer terecht bij onze vaste medewerkers van de linnenkamer.

Voor medewerkers die al in dienst zijn en die vragen hebben over dienstkleding of die vervanging nodig hebben van dienstkleding geldt ook dat zij vanaf 23 september weer terecht kunnen bij de linnenkamer.

0900 777 4 777

+