Henri Dunantstraat 3
6419PB Heerlen
0900 777 4 777
servicebureau@sevagram.nl
Verantwoording
Onze maatschappelijke en kwaliteitsjaarverslagen
"Samen doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat elke dag er voor bewoners toe doet"


Sevagram's maatschappelijk jaarverslag 2022
Net als de twee voorgaande jaren was 2022 voor Sevagram een pittig jaar. De rek was er in meerdere opzichten wat uit en dat werd versterkt door na-ijl effecten van Covid en van de waterramp.


Sevagram's maatschappelijk jaarverslag 2021
2021 was een pittig jaar. COVID-19 hield de wereld in zijn greep en had opnieuw de nodige impact op onze bewoners, hun familieleden, medewerkers en vrijwilligers. Daar bovenop kwam in juli de waterramp, die vooral onze locaties in Valkenburg -maar ook locaties daarbuiten- raakte. En hoe!


Sevagram's kwaliteitsverslag 2022
2022 was voor Sevagram opnieuw een jaar met uitdagingen. We hadden vooral te maken met de na-ijleffecten van Covid én met de gevolgen van de waterramp die in 2021 onze Valkenburgse locaties trof.


Sevagram's kwaliteitsverslag 2021
Na 2020 was ook 2021 voor Sevagram een jaar vol uitdagingen. Ondanks onze hoopvolle verwachtingen aan het begin van het jaar, zou de coronapandemie nog het hele jaar de samenleving en dus ook Sevagram in zijn greep houden.


Jaarrekeningen
Al onze jaarrekeningen zijn openbaar en gedeponeerd bij het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Zoek op ‘Sevagram zorgcentra’…
0900 777 4 777