×
08-09-2023

Oosterbeemd krijgt 12 september eerste update oproepsysteem

Zusteroproepsystemen worden door de fabrikant altijd verbeterd of aangepast aan nieuwe eisen en wensen. Bestaande systemen worden echter zelden tot nooit geüpdatet. Gevolg is dat er steeds vaker technische storingen ontstaan. Storingen waar onze medewerker in de zorg én onze bewoner ‘last’ van kan hebben.

Dat gaan we oplossen!
Met onze leverancier Ascom is nu de afspraak gemaakt dat onze zusteroproepsystemen worden voorzien van de nieuwste versie software waardoor het aantal technische storingen wordt verminderd en mogelijkheden worden uitgebreid.

Oosterbeemd is de eerste locatie waar we gaan updaten. Dat gaat in fases. Dat betekent dat eerst de software van bijvoorbeeld 2019 geïnstalleerd moeten worden voordat we de volgende face software kunnen installeren. Met als doel dat we, ongeacht de leeftijd van ons zusteroproepsysteem in een locatie, altijd beschikken over dezelfde technologie.

Minder gedoe
“Op deze manier ‘luisteren’ we naar onze zorgmedewerker”, aldus Roland Brouns, coördinator servicedesk en werkplekbeheer. “Wij zien dat locaties met oudere apparatuur software gevoeliger is voor technische storingen. Door nieuwe software te installeren, gaan we dat voorkomen, waardoor de zorgmedewerker én bewoner minder ‘last’ heeft van technische storingen op het oproepsysteem.”

Vervolgstappen
Oosterbeemd is de eerste locatie waarbij we alle stappen goed monitoren en volgen zodat we na deze locatie kunnen starten met de andere locaties.

0900 777 4 777

+