Henri Dunantstraat 3
6419PB Heerlen
0900 777 4 777
servicebureau@sevagram.nl
Tijdelijk aangepaste werkwijze linnenkamer
In deze periode kunnen alleen nieuwe zorgmedewerkers een afspraak maken voor het passen van dienstkleding. Zij kunnen dan bellen met de receptie van Plataan 088-991200, dagelijks tussen 8.00 en 20.00 uur.
De receptiemedewerkers houden de agenda met afspraken bij en een medewerker kan dus telefonisch met de receptiemedewerker een afspraak inplannen.
We hebben er bewust voor gekozen om dit alleen te doen voor de dienstkleding voor zorgmedewerkers. De overige medewerkers kunnen vanaf 25 september weer terecht bij onze vaste medewerkers van de linnenkamer.
Voor medewerkers die al in dienst zijn en die vragen hebben over dienstkleding of die vervanging van dienstkleding nodig hebben, geldt ook dat zij vanaf 25 september weer terecht kunnen bij de linnenkamer.
Interessant voor jou
Alle nieuwsberichten0900 777 4 777