×
08-09-2023

Tijdelijk aangepaste werkwijze linnenkamer

In verband met tijdelijke afwezigheid van onze vaste medewerkers voor de linnenkamer hebben we voor de periode 4 t/m 22 september een aangepaste werkwijze.

In deze periode kunnen alleen nieuwe zorgmedewerkers een afspraak maken voor het passen van dienstkleding. Zij kunnen dan bellen met de receptie van Plataan 088-991200, dagelijks tussen 8.00 en 20.00 uur.

De receptiemedewerkers houden de agenda met afspraken bij en een medewerker kan dus telefonisch met de receptiemedewerker een afspraak inplannen.

We hebben er bewust voor gekozen om dit alleen te doen voor de dienstkleding voor zorgmedewerkers. De overige medewerkers kunnen vanaf 25 september weer terecht bij onze vaste medewerkers van de linnenkamer.

Voor medewerkers die al in dienst zijn en die vragen hebben over dienstkleding of die vervanging van dienstkleding nodig hebben, geldt ook dat zij vanaf 25 september weer terecht kunnen bij de linnenkamer.

0900 777 4 777

+