×
22-12-2023

Het Meldpunt, hoe werkt het ook alweer?

Bij het Meldpunt komen alle meldingen en vragen rondom ICT, Applicatiebeheer, Beheer & Onderhoud (Serviceteam), Vastgoed, Facilitair, Inkoop, Stafdiensten Facilitair (Contractmanagement) en de Linnenkamer binnen. Collega’s van het Meldpunt helpen je graag. Zij zetten jouw verzoek, tijdens kantooruren, door naar de juiste afdeling, die de melding vervolgens in behandeling neemt.

Kijk ook eens naar de button veel gestelde vragen in het Selfserviceportaal van Topdesk via https://sevagram.topdesk.net/tas/public/ssp/content/detail/knowledgeitem?origin=sspTile&unid=549fbb20ac9141d9a03cbde3607835bb&from=adcb4ff0-5c20-4fb0-b8aa-12aca00c2724 
Hier tref je direct antwoord aan op veel voorkomende inlogissues bij o.a. Mijn Werkplek, Outlook (email), SDB en ONS Nedap of problemen met printers. Of zoek snel naar een antwoord binnen het Selfserviceportaal via steekwoorden: https://sevagram.topdesk.net/tas/public/ssp/

​​​​​​​Bel gerust 088 - 991 20 12 om jouw melding door te geven of maak digitaal een melding aan via de Selfservicedesk van Topdesk.

Het Meldpunt is 24/7 bereikbaar via telefoon of via Topdesk, maar…
In de dagsituatie (inclusief weekend en/of feestdag) is het Meldpunt tot 17:00 uur bemand door medewerkers van Sevagram. Zij prioriteren en proberen de vraag helder en specifiek te krijgen, voor de afdeling die de melding uiteindelijk in behandeling neemt. Na 17u is het nummer doorgeschakeld naar een externe nooddienst. Alleen bij grote spoed zal deze nooddienst opschalen naar een storings-/wachtdienst van Sevagram of een externe partij.

Telefonisch contact
Bel bij spoed ALTIJD 088-9912012 en kies dan niet voor een melding in het Selfserviceportaal van Topdesk.

TOPdeskmelding
Wanneer de melding minder urgent is, dan kan deze ook via het Selfserviceportaal van TOPdesk worden gemaakt. Het Meldpunt zet deze melding zo snel mogelijk door naar de behandelende afdeling.  Meldingen na 17u via het Selfserviceportaal, worden de volgende ochtend doorgezet naar de behandelende afdeling.​​​​​​​

Na afloop van een melding kun je via het geven van de feedbackscore (1 t/m 5 sterren), aangeven hoe tevreden je bent over het antwoord of de afhandeling van jouw melding door de afdeling, die jouw melding heeft behandelt. De feedbackscores worden maandelijks geëvalueerd.

Ken je trouwens ook enkele andere belangrijke telefoonnummers?

Calamiteitennummer: 088-9912100 bij grote, extreme of bijzondere noodsituatie (voorwacht Sevagram)

Heb je een melding met dusdanige spoed dat deze impact heeft op één of meerdere locatie(s)? Bel dan direct het calamiteitennummer 088-9912100, dat 24/7 wordt beantwoord door een externe nooddienst. Geef duidelijk aan welke noodsituatie het betreft en vraag om doorverbonden te worden met dienstdoende voorwacht van het cluster waar jouw locatie toe behoort (Heerlen Noord/Zuid of Heuvelland/Maastricht). Het calamiteitennummer is alleen voor intern gebruik (medewerkers). Voorbeelden: langdurige stroomuitval locatie, grote overstroming, evacuatie, zorg continuïteit locatie in gedrang.

HR Servicecentrum/personeelsadministratie: 088-9912145

Bij dit nummer kunnen medewerkers en leidinggevenden van Sevagram tijdens kantoortijden terecht met vragen over regelingen en arbeidsvoorwaarden. De afdeling heeft een ondersteunende rol o.a. bij applicatiebeheer Youforce, verzuim, werving en selectie (leerlingen), plaatsing werkervaringskandidaten en stagiairs.

Klantenservice: 0900-7774777  Eén nummer voor alle (zorg)vragen.

Het nummer van de Klantenservice is het algemene nummer van Sevagram, voor externe gebruikers. Dit nummer is niet bestemd voor medewerkers.

0900 777 4 777

+