×

Sevagram-Servicebureau

Placeholder

Heeft u vragen of advies nodig? U kunt ons altijd bereiken via het bovenstaand telefoonnummer of vul het formulier in.







SERVICEBUREAU

Bereikbaarheid:

De consulenten van het Servicebureau staan u graag te woord van maandag tot en met vrijdag van 8.45 uur tot 17.00 uur. Het Servicebureau is bereikbaar op 0900-777 4 777 of per e-mail: servicebureau@sevagram.nl

Locatie: Henri Dunantstraat 3, 6419 PB Heerlen

Waarvoor kunt u bij het Servicebureau terecht?

  • Het Servicebureau is het centrale aanspreekpunt voor al uw vragen op het gebied van wonen, zorg en welzijn.
  • Voor alle informatie en advisering over producten en diensten van Sevagram.
  • Voor vragen om blijvend in een zorglocatie te gaan wonen en de indicatie die u hiervoor nodig heeft.
  • Voor het wonen in een aanleunwoning en hoe u zich hiervoor kunt aanmelden.
  • Voor mogelijkheden over een zinvolle daginvulling op onze zorglocaties.
  • Voor de juiste advisering en zorgbemiddeling als het thuiswonen tijdelijk even niet meer gaat. U moet bijvoorbeeld nog revalideren of herstellen na een ziekenhuisopname.
  • U kunt te maken krijgen met een spoedsituatie thuis, waarvoor u per direct aangewezen bent op directe hulp van Sevagram. Bijvoorbeeld: verblijf in een veilige omgeving passend bij de hulpvraag.
  • Uw mantelzorger valt plotseling weg en kan tijdelijk niet voor u zorgen. U kunt zelf of via uw huisarts met het Servicebureau contact opnemen. Ook voor alle andere spoedsituaties.

Waar kan het Servicebureau u nog verder bij helpen?

  • Ondersteuning bij het aanvragen van de juiste indicatie.
  • Verwijzing naar het juiste loket, bij vragen over de Wet maatschappelijke ondersteuning, de zorgverzekering en de Wet langdurige zorg.
  • Wachtlijstbeheer en advisering over mogelijkheden van een (tijdelijk) verblijf in een van onze zorglocaties.
  • Voor vragen over de liefdevolle zorg in een van onze hospices.

0900 777 4 777

+