Klachten

klachtencommissieOnze medewerkers en vrijwilligers doen er dagelijks alles aan om u van de beste zorg te voorzien. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Die ontevredenheid kan voor u aanleiding zijn een klacht in te dienen. Wij zullen er dan alles aan doen om samen met u een oplossing te vinden.

Sevagram heeft hiervoor een klachtenreglement. De folder 'Uw mening, suggestie of klacht - Uw rechten als cliënt' kunt u hier bekijken en downloaden. In deze folder staat uitgebreide informatie over dit onderwerp. Ook staan de contactgegevens erin vermeld.

Bij voorkeur dient u uw klacht in door het invullen van ons standaard klachtenformulier. U kunt dit downloaden, invullen in MS Word of uitprinten en met pen invullen. Klikt u hier voor het formulier.

Klachtenloket
Sinds 1 januari 2018 heeft Sevagram ook een Klachtenloket. Via het klachtenloket kunt u contact opnemen met de cliëntvertrouwenspersoon van de betreffende locatie of de klachtenfunctionaris.  Ook kunt u uw klacht per brief indienen bij het klachtenloket.

E-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Als u de klacht per post wilt indienen dan graag naar het adres:

Sevagram
T.a.v. Klachtenloket
Henri Dunantstraat 3
6419 PB Heerlen

Telefoonnummer klachtenloket: 088 991 213 2

 

       © 2019 Sevagram