Servicebureau

Bereikbaarheid:

De consulenten van het Servicebureau staan u graag te woord van maandag tot en met vrijdag van
8.45 uur tot 17.00 uur.
Het Servicebureau is bereikbaar op 0900-777 4 777 of per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Locatie: Henri Dunantstraat 3, 6419 PB Heerlen

 

Waarvoor kunt u bij het Servicebureau terecht?

  • Het Servicebureau is het centrale aanspreekpunt voor al uw vragen op het gebied van wonen, zorg en welzijn.
  • Voor alle informatie en advisering over producten en diensten van Sevagram.
  • Voor vragen om blijvend in een zorglocatie te gaan wonen en de indicatie die u hiervoor nodig heeft.
  • Voor het wonen in een aanleunwoning en hoe u zich hiervoor kunt aanmelden.
  • Voor mogelijkheden over een zinvolle daginvulling op onze zorglocaties.
  • Voor de juiste advisering en zorgbemiddeling als het thuiswonen tijdelijk even niet meer gaat. U moet, bijvoorbeeld, nog revalideren of herstellen na een ziekenhuisopname.
  • U kunt te maken krijgen met een spoedsituatie thuis, waarvoor u per direct aangewezen bent op directe hulp van Sevagram. Bijvoorbeeld: verblijf in een veilige omgeving passend bij de hulpvraag.
  • Uw mantelzorger valt plotseling weg en kan tijdelijk niet voor u zorgen. U kunt zelf of via uw huisarts met het Servicebureau contact opnemen. Ook voor alle andere spoedsituaties.

Waar kan het Servicebureau u nog verder bij helpen?:

  • Ondersteuning bij het aanvragen van de juiste indicatie.
  • Verwijzing naar het juiste loket, bij vragen over de Wet maatschappelijke ondersteuning, de zorgverzekering en de Wet langdurige zorg.
  • Wachtlijstbeheer en advisering over mogelijkheden van een (tijdelijk) verblijf in een van onze zorglocaties.
  • Voor vragen over de liefdevolle zorg in een van onze hospices.
 

       © 2020 Sevagram